Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

U četvrtak, 06. travnja 2017. godine svečano je puštena u promet prva dionica spojne spojne ceste Zabok – Krapina. Dionica od Zaboka do Svetog Križa Začretja duga je 6,2 km a vrijednost radova iznosila je 44 milijuna kuna. Otvorenju prve dionice nazočio je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, državna tajnica za promet Nikolina Brnjac, direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić, direktor HŽ Infrastrukture Ivan Kršić, župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar sa suradnicima, gradonačelnik Grada Krapine Zoran Gregurović sa zamjenicima, predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dragutin Ranogajec i drugi načelnici i gradonačelnici.

Ministar je rekao da je u tijeku otkup zemljišta za nastavak gradnje druge faze dionice ceste prema Krapini koja bi trebala ići od Sv. Križa Začretja do Lepajaca za što su već osigurana sredstva i očekuje se skoro raspisivanje natječaja tako da bi se uskoro nakon provedenog natječaja moglo i započeti s radovima te bi se već ove godine krenulo dalje prema Krapini. Nakon svečanosti otvorenja prve faze spojne ceste Zabok-Krapina, ministar Butković sa suradnicima posjetio je Grad Krapinu. Gradonačelnik Zoran Gregurović ministra je odveo na "Krležov brijeg" u Bobovju s kojeg se pruža dobar pogled na dolinu koja spaja gospodarsku zonu „Krapina-nova“ zapad i Lepajce kako bi ukazao na problematiku treće faze spojne ceste Zabok-Krapina za koju je planirano da se izgradi od Lepajaca i da se spaja na Zagorsku magistralu kod naplatnih kućica u Velikoj Vesi.
Gradonačelnik je ministru Butkoviću i predsjedniku uprave Hrvatskih cesta Škoriću predložio bolje rješenje koje je u interesu Hrvatskih cesta i Grada Krapine. Naime, kako je gradonačelnik istaknuo, spojnu cestu Zabok-Krapina treba spojiti do gospodarske zone „Krapina-nova“ zapad (do KTC-a) jer će cesta na taj način najbolje povezati Krapinu i Zabok cestovnom infrastrukturom te bi to ujedno bilo trajno i konačno rješenje koje će omogučiti daljnji razvoj Grada Krapine. Uz sve istaknute prednosti, naveći benefit bio bi otvaranje gospodarske zone što je od velikog značaja za razvoj gospodarstva na području Grada Krapine. Kako je ta treća faza spojne ceste Zabok-Krapina još u fazi projektiranja, gradonačelnik je apelirao da se promijeni projektni zadatak te da se na novo projektira kako je predložio do zone „Krapina-nova“ zapad. S obzirom da je ta trasa ceste ucrtana u Prostornim planovima, nema razloga zašto bi to bilo neizvedivo pošto za to ne postoje nikakve prepreke. Isto tako na tom dijelu gospodarske zone „Krapina-nova“ spojna cesta Zabok-Krapina vezala bi se na početak buduće izmještene državne ceste D206 koja sad prolazi centrom grada i skreće kroz Bregovitu ulicu prema Petrovskom i Pregradi. Izmještanje spomenute ceste je trenutno u fazi projektiranja, a po završetku bi u gospodarskoj zoni bilo jedno novo čvorište državnih cesta.
Budući da su ministar i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta na licu mjesta vidjeli prednosti predloženog rješenja i koliko je to važno, dogovoren je sastanak u Hrvatskim cestama na temu izmjene projektnog zadatka te treće faze spojne ceste Zabok-Krapina.
U nastavku posjeta ministra Butkovića Krapini gradonačelnik Zoran Gregurović odveo je ministra, direktore Hrvatskih cesta i HŽ Infrastrukture g. Ivana Kršića te ostale suradnike do željezničko cestovnog prijelaza Dolac, odnosno do Hušnjakovog gdje ih je upoznao sa problematikom izmještanja ŽCP Dolac. Za projekt izmještanja ŽCP Dolac Grad Krapina je ishodio sve potrebne dozvole na projektnu dokumentaciju, razriješio imovinsko pravne odnose te osigurao u Proračunu za 2017. godinu sredstva za izgradnju ceste, no međutim, ostao je problem izmještanja željezničke signalizacije. Vrijednost cijele investicije veća je od 2 milijuna kuna s pdv-om. Na licu mjesta su se svi uvjerili u potrebu izmještanja prijelaza te je ministar sugerirao predsjedniku uprave HŽ Infrastrukture Ivanu Kršiću i gradonačelniku da iznađu mogućnost zajedničkog sufinanciranja izmještanja tog željezničko cestovnog prijelaza na način kao što je sufinancirana i izgradnja željezničke stanice u Pristavi.
Osim navedenog, gradonačelnik je upoznao predstavnike ministarstva i Hrvatskih cesta s problemom prometovanja na državnoj cesti D74 od Žutnice prema Jesenju koja je u izuzetno lošem stanju. S obzirom da je napravljena projektna dokumentacija za rekonstrukciju te ceste i da su napravljeni parcelacijski elaborati, gradonačelnik je ponudio pomoć od strane Grada za rješavanje imovinsko pravnih odnosa kako bi se što prije moglo krenuti u realizaciju.

Pogledaj ove slike na Flickru